jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

30 Dagar

Kategori: Allmänt

Shoppade loss riktigt ordentligt idag på Burlöv Center, inte till mig själv men till "alla" andra.. hittade bla en födelsedagspresent till 25-årspartajet imorgon.. skönt! Blev även lite barnkläder, solglasögon till Tobbe o en mössa till mig..Hann även med en fika på espresso house, de har latte på soyamjölk så de passar ju mig o min nya diet.. fick titta på när Tobbe åt kaka o Liam käkade mat.. kul!!
Efter ett antal timmar shopping va jag vrålhungrig, skulle handla bananer på coop men de va knall-gröna o inte alls goda så vi åkte hem o fixade mat.. chili con carne me ris=)

Fick även bege mig till apoteket igen för att hämta ytterligare medicin till Liam, laxermedel (doserat till en 2 åring!?!). Tog dessutom med mig lavemanget som jag hämtade ut igår, för imorse när vi tog upp o tittade på de så ångrade jag mig att vi sökt hjälp från första början.. vet inte om ni någon gång har sett ett lavemang men de finns tydligen olika.. dessa innehåller säkert 3 dl vätska som ska sprutas upp... hur är de möjligt på en 4 månaders bebis?????På bruksanvisningen stod de dessutom att man inte ska använda de i mer än 10 dagar för att man kan få problem med tarmarna... bara de att vi fick Lavemang för 30 dagar till en 4 MÅNADERS BEBIS!?!
Har inte vågat ge honom något utav de, o han har föresten gjort i byxorna även idag. ska ringa läkaren som skrev ut receptet imorgon o fråga om han verkligen vet vad han gör för de tror inte jag.. Jag litar inte på läkarvården riktigt!!

Liam somnade utan gråt även idag.. som sagt inget laxeringsmedel=inget skriktog en promenad till Mobilia för att hämta ut lite kort på SIBA. Tror att vi har tagit över 5000 kort på Liam men vi har "bara" framkallat cirkus 600 än så länge=)

Har precis sett Robins o Björn Gustavsson, vilken skön kille.. Björn alltså!!Ska se vem som åker ur let´s dance innan jag går o knoppar, tror de blir Karl-Petter eller Danny. Själv hejar jag på Tony!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: