jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fullproppad dag!

Kategori: Allmänt

Så skönt att äntligen sitta ner lite.. har verkligen hållt igång hela dagen.
Dagen började vid åtta, skönt!!
Därefter va de BVC och vaccination, de gick jättebra.. ingen feber eller gnäll han sov bara lite längre än vanligt vid lunch=)
lillman hade vuxit hela 1cm o är nu 63,5cm o vägen 7kg!

Har varit på stan och shoppat med mamma och Liam.
Idag blev de kläder, spegel o nya nappar till Liam, mamma köpte skor, jeans o en ny handväska.. själv fick jag nöja mig me nya hårsnoddar..
lunchade även på Hansa men de va allför mycket att titta på så lilleman hade svårigheter me koncentrationen va de gällde mat (han som annars skriker för att de går för sakta=)


En glad skit=)

Efter stan o all shopping bar det av hemåt för att laga mat, mamma är ju här o hälsar på så syster kom över på en bit mat.. fetaostfylld kyckling med klyftpotatis (jag fick hoppa fetan). Vi korkade även upp en flarra vin, smarrigt=)
Jag hann även me att slänga ihop en kladdkaka som blev den kladdigaste jag någonsin gjort..
har tydligen ätit upp halva oxå, helt själv!

Liam tyckta att vi skulle bada och inviga nya badankan o de va inte så tråkigt..
image46
Han va helt tokig i ankan o försökte fånga den.. men de blev mest en sjö på golvet=)

                              
Kolla ögonfransarna!                     Liam me sin anka..

Har även sytt klart gardinerna ikväll, mama har hjälpt mig för vi har packat o styrt för imorgon bär det av till Jönköping..

Resultatet vid matbordet..


Vinet är slut o Tobbe har redan gått o knoppat så de känns som att de är min tur för man vet aldrig när de är dax att gå upp imorgon.. Inatt tyckte Liam nämligen att vi skulle ligga o prata mellan 03-04.. o de tyckte såklart inte jag, o definitivt inte Tobbe som skulle upp o jobba vid 04.00

Får se hur de blir me bloggandet nu i veckan när vi är bortresta.. men jag ska försöka skriva!
hej så länge..

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Riktigt fina bilder! Och vilken STOOR anka :)

    2008-03-19 | 22:16:56
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    jag vet, visst är den fin=)

    2008-03-20 | 08:59:32

Kommentera inlägget här: