jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Storstädning på schemat..

Kategori: Allmänt

Har varit så duktiga här ikväll..
Syster kom över en sväng o lekte med Liam medans jag och tobbe fixade mat.. därefter fick jag världens ryck o började städa (damma) så nu är de gjort. Imorgon blir de till att dammsuga och torka golv...
så skönt när de där rycket verkligen kommer (för de händer ju inte alltför ofta;).
Tobbe fick avloppen som uppgift, jag har lite svårt för sånt så de har han styrt me. jag har även oljat vårat bord, rengjort fläkten och matat grodorna.. (ja, vi har två äckliga albinogrodor)
Skulle behöva putsa fönstren (när solen ligger på ser man knappt ut, o jag skojar INTE), men de får bli ett senare projekt.

Liam sussar sött i sin säng o tobbe glippar mellan tre kanaler me sport..

De har kommit ut ett hus på hemnet i Vimmerby som jag skulle kunna tänka mig att bo i.. får väl se hur de blir me den saken!! Måste ju ha jobb me o jag vet inte riktigt hur vi ska få allting att klaffa!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: