jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bildbevis...

Kategori: Allmänt

Tänkte att ajg skulle lägga in lite bilder från utekvällen i fredags..
De blev ganska  så mycket singstar, blandat med rödvin och sen utgång..  en lyckad kväll med andra ord!


Gordan och jag gick in stenhårt för att vinna singstar, tyvärr så förlorade vi hela kvällen..=(

Vi bestämde oss för att gå till Budda (lr hur de nu stavas) men först mötte vi upp Klara och gänget på lilla torg, de blev lite vätskepåfyllning på Grappa innan vi drog vidare..
image171
Emma, Gordi, Maria och jag..

image172
Erika, Jag, Maria, Emma och Klara..

image173
Ett glatt gäng på Grappa...

image174
Kommer inte ihåg namnet, Klara och jag på Budda..

image175
På väg hem.. Don´t ask...?

Jag hade på mig helt fel skor är en sak som är säker.. hade blåsor på hela fötterna så på bilden över har jag lånart Klaras skor.. mycket mer bekvämt än högklackat=)
Tog cykeln hem o de va ganska vingligt vill jag tillägga.. va väl i säng runt 04.00 o sov till 11.30 utan att vakna en ända gång.. lyx!!
NIce me lite girls night out... Kram på er tjejer för en superkul kväll=)

Kommentarer

  • syster säger:

    Hehe, jag tycker det ser ut som att Gordi går in för det ungefär 8 gånger så mycket som du. Stilpoäng!

    2008-05-25 | 19:55:02
  • Evelina säger:

    jag vet men kortet på mig är taget i början innan vi släppte loss regält=)

    2008-05-25 | 20:02:30
  • Gordi säger:

    Oh gooosh...shit, ta bort den tredje bilden haha..HEMSK!!
    Fan va ball vi hade med singstar, typiskt bara att vi bara kom på andra plata hahaha...¨

    2008-05-25 | 22:04:42
  • klara säger:

    shit vilka bilder hehe
    riktigt kul att ses o skaka rumpa
    var på tiden
    nästa gång får partypinglan lisette hänga med!!!! Kan nog bli en del supande då...hennes smeknamn är nämligen "svampen" hehe

    KRAAAAAAAAAAAAAM och tack för en superkväll!!!!

    2008-05-26 | 09:05:48
  • Evelina säger:

    Gordan: ja de va riktigt bull men vi kommer igen nästa gång.. kanske borde öva lite hemma hos dig;)
    Klara: tror me att Lisette är ett riktigt partyanimal.. upp till bevis nästa gång vi ska svänga våra lurviga...=)

    2008-05-26 | 09:14:20

Kommentera inlägget här: