jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Folkets park..

Kategori: Allmänt

Förbannade skitblogg!!
Skrev precis ett långt inlägg som försvann när jag skulle publicera de.. inte första gången de händer precis!

Solen har tagit kol på mig idag.. Har legat i folkets park i fyra timmar.. Jag är såå noga me att smörja in Liam o se till så att han sitter i skuggan o så bänner jag sönder mig istället.. bättre de i alla fall!
Skulle möta upp mammsen vid elva men alla va sena så Tobbe följde me i nån timme innan Gordan kom o löste av honom o runt ett kom resten utav mammorna..
Så kul att träffa alla, synd att de bli alldeles för sällan bara.. skärpning!
Kidsen lekte och sov omvartannat så några bilder på allihopa tillsammans lyckades jag inte få men en hel del bilder blev de ändå..

            
Mille och Liam            Ballerinatjejen.. Elise      Bella och Mille myser=) 

image145
Små har blivit stora.. Mille, Bella och Liam...

                   
En go o glad Melker..        Johann och Bella!


Därefter gick vi hemåt en snabbis för att svida om o byta matlåda till Liam, därefter ner till stan för att möta upp Ida för en fika och skojakt..
Liam charmade in sig hos alla (som vanligt) o Ida blev ännu mer sugen på att skaffa en liten knodd..
image149

När vi väl kom hem va klockan nästan sju och sovdags för lilleman men han va så uppe i varv så de tog honom nästan en timme att komma till ro.. de blev ett antal brottningsmacher med Ior..
Men nu sover han sött i sin säng! Jag me snart=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: