jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hmm

Kategori: Allmänt

Redan tisdag, jag hinner inte riktigt me de här bloggandet känner jag..
Kan ju bero på att vi har haft folk här i över en veckas tid och för att inte va alltför otrevlig så har jag försökt att inte sitta här så mycket, men nått inlägg här och där har jag allt hunnit med!

Tobbe kommer hem ikväll, ska bli så skönt att bara vara själva nu ett tag.. alltid roligt med besök men de ska bli riktigt skönt att bara vara vi..
Intervjun hade gått bra idag så nu håller vi tummarna (ni som vill att vi ska flytta till småland, ni andra får väl låte bli;)
Syster kommer bort en sväng så att jag kan ta bilen o hämta upp Tobbe på stationen för lilleman sover ju då.. förhoppningsvis!!

Idag har vi haft babaysim på schemat, näst sista gången.. så tråkigt med tänke på att Liam ÄLSKAR de... får väl hitta någon annanstans som vi kan gå..
Har suttit innne hos grannen hela eftermiddagen o druckit kaffe o barnen har lekt på en filt..

måste ta lilleman, vanligtvis sover han så här dags.. men inte ikväll!!!!!!!!

Kommentarer

  • Angelica säger:

    hoppas att han får jobbet! håller tummarna!:D

    2008-05-21 | 17:08:17
    Bloggadress: http://henimylifeblogspot.com
  • Evelina säger:

    De hoppas vi med=)
    Tack!

    2008-05-21 | 20:19:30
  • Challe säger:

    OCH VERKLIGEN JAG MED!!!

    2008-05-22 | 08:47:13

Kommentera inlägget här: