jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

hockeyproffs

Kategori: Allmänt

Förstår mig inte riktigt på vädret.. i förra veckan och i helgen som var va de hur varmt som helst o nu är de helt kallt i luften.. i alla fall i malmö!
Man får väl vara glad så länge solen skiner=)

Mamma har åkt hem idag så jag körde ner henne till stationen imorse o sen hem och vände en snabbis innan jag tog en långprommenad genom halva staden, köpte sallad och traskade bort till Klara och Elise, mötte upp Gordan o Mille för lite lunch, fika, bus och tjejsnack=)
Där bestämmdes att de blir morsor på vift (utgång) fredagen den 23 maj.. längtar redan;)
Eftermiddagen spenderade vi på en filt i en park.. i solen!

Tobbe har hockeykväll ikväll o sitter framför tv:n o hejjar o har sig.. själv så spenderar jag min kväll här framför datorn då jag är så ointresserad man kan bli.. Men har lovat mig själv att försöka bli intresserad när Liam ska börja sporta.. för han ska tydligen bli hockeyproffs...;)

Nu ska jag ge mig ut i cybervärlden en sväng.. kanske hinner med ett inlägg lite senare..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: