jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lund

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft en helt underbar dag.. Tobbe kom me förslaget att åka till Lund över dagen, bli ju aldrig att man åker dit så.. sagt som gjort!
Lund är ju mycket mysigare än Malmö, i alla fall centrum med alla smågator.. Sen vet jag inte om jag skulle vilja bo där men shoppinggatorna är nice!
Jag var mycket i Lund för ett antal år sedan när syster pluggade där o jag och mina kompisar åkte dit för att shoppa.. de va sig likt, lite nya affärer bara=)
Solen har visat sig även idag så vi satt ute på ett fik och lunchade.. så mysigt, sen har vi mest bara strosat runt.. ätit glass och bara njutit av att vara.. våran lilla familj=)

Nu är våra varma mackor klara, ett glas vin till de så är dagen fulländad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: