jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Med påkörd bil...

Kategori: Allmänt

Idag tog Tobbe, jag och Liam en prommenix till Grodan och kaninen, en barnaffär som ligger vid kronprinsen.. men på vägen hem så tog vi vägen om våran bil som stod parkad utanför folkets park o på den satt en liten lapp.. Nån Sofie har backat eller kört rakt in i båda dörrarna på förarsidan.. en stor buckla o jag blev helt knäckt.. Tobbe me ska tilläggas!
Tur att de hade lämnat nummer.. men fan så tråkigt!!
Våran fina bil=(

Försäkringsbolag är kontaktade men undra hur lång tid sånt där tar, antar att båda dörrarna måste bytas ut?!?
Får man hyrbil då eller ska vi vara utan bil?
Frågorna är många...

FAN!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Fan vad surt!! Shit, jag skulle också bli helt knäckt!
    Jag skulle tro att ni får en lånebil så länge. Det fick vi bara vår bil var på service.

    2008-05-21 | 22:08:36
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    ja men de beror väl lite på vad de som körde på bilen har för försäkring.. men de ska nog gå bra=)

    2008-05-21 | 22:21:41
  • Helene Hansen säger:

    Rolig blogg! Såg adressen på din facebook sida för ett tag sen! Vad tråkigt med bilen! ny & fin! Köp våran i stället.. ;-) Hoppas att det löser sig relativt snabbt!

    2008-05-21 | 22:56:27
  • Jennifer säger:

    Jaha.. Ja, så kanske det funkar.. Bara att hoppas då kanske..

    2008-05-22 | 07:22:16
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Angelica säger:

    Hej hej! jag hoppas att det löser sig med bilen! Men bra gjort av den där Sofie att säga till... Annars hade iaf inte bara varit knäckt utan jävligt förbannad!

    2008-05-22 | 16:22:11
    Bloggadress: http://henimylifeblogspot.com
  • Evelina säger:

    Ja, då hade jag varit riktigt förbannad.. de va jag igår ändå men allt verkar lösa sig, bilen ska in på service imorgon så förhoppningsvis är bilen som ny snart igen=)

    2008-05-22 | 19:06:04

Kommentera inlägget här: