jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Ösregn..

Kategori: Allmänt

Vad gör men när regnet bara öser ner ute..?
VAd hittar man på då? jag blir ju uttråkad av att vara hemma allför länge nu när man är så bortskämd me de fina vädret varje dag.. inte idag dock!
Tobbe skulle ha jobbat kväll och inte börjar fören vid 14.15 men de ringde in honom tidigare så han slutar fem idag.. skönt!
Funderar på att ringa in till grannen o fråga om våra barn ska leka lite så att vi kan dricka kaffe.. Eller kanske ta på mig regnstället i traska ut i regnet?
De första allternativet känns mer lockande..
Hade jag ahft bil så hade jag åkt hem o våldgästat ngn men nu har jag inte de så de får bli grannen i så fall=)

Kommentarer

  • Joakim Forsberg säger:

    härligt med regn, foo shoo!

    2008-05-26 | 09:32:07
    Bloggadress: http://joakimforsberg.blogg.se
  • M a m m a . J e s s i c a säger:

    God Morgon!
    Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

    Kram!

    2008-05-26 | 09:41:02
    Bloggadress: http://jyees89.blogg.se
  • klara säger:

    om ni vill får ni komma hit!!!!
    ta bussen eller nåt:)

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    2008-05-26 | 10:39:15
  • Evelina säger:

    Funderade faktiskt på de men nu har jag redan ringt grannen o bjudit in oss dit=)
    imorgon har vi babysim men sen har vi inget bokat på hela veckan så då kan vi komma över=)

    2008-05-26 | 10:48:12
  • klara säger:

    ja men det får ni mer än gärna ;)
    på onsdag ska jag jobba i barnvagnsaffären där jag fått extrajobb. Vi kan inte ses allesammans på torsdag denna veckan istället??? Fräck jag är då, bara för att inte jag kan komma. en tänkte att ma kan ju alltid fråga.:)
    Fredag kan inte vi för då får vi hit några vänner på besök....
    Annars får ni ha det supermysigt på onsdag.
    Du du vet att det är VIPkväll på Lollopard på onsdagkväll va? 18.30! Ses vi där???????
    kram igen

    2008-05-26 | 11:02:28
  • Evelina säger:

    Klara:
    jag vet om lollopard.. så typiskt bara att Tobbe jobbar kväll i veckan o jag har ingen barnvakt.. hade jättegärna velat gå=(
    Pratade me johanna o Gordi om tors så vi kanske kan ses då allihopa..??
    jobbar du hela dagen på ons?

    2008-05-26 | 14:45:25
  • klara säger:

    hej igen!
    Jobbar från halv ett till typ 18 I guess....
    Måste bara hitta barnvakt till förmiddagen eller innan johan slutar jobbet! men det ska väl lösa sig!
    kram

    2008-05-26 | 19:22:35

Kommentera inlägget här: