jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Rally-Kalle

Kategori: Allmänt

Liam kör omkring i sin gåstol som självaste Rally-Kalle..
Han tror verkligen att man kan köra in, på och överallt.. ondast gör de när han tar satts och kör på fötterna!
Jag har börjat ha skor på mig när han är i gåstolen.. livsfarligt om man inte vill bli överkörd!

Han har upptäckt tv-bänken o ska ha ner alla dvd på golvet, han drar i blommorna i fönstret o kör in i min vas me videung så de bara flyger toffsar i hela hallen..( de är typ inga grenar eller toffsar kvar, bara lite ris me avbrutna grenar överallt).

De är nu de börjar antar jag, undrar hur de ska bli när han börjar gå och kommer åt överallt.. nu tar ju stolen stopp lite här o var.. som tur är=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Ja vad ska man säga.. Jag vet hur det är. Här har vi dock lite mer skador eftersom Viggo inte har någon stol som fångar upp.. Blåmärken och bulor är vardag
    ;)

    2008-05-27 | 08:33:05
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    De kommer väl här oxå en vacker dag..;)

    2008-05-27 | 09:47:23
  • Jennifer säger:

    Var så säker!

    2008-05-27 | 14:53:00
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: