jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

sjukling..

Kategori: Allmänt

jag håller på att bli sjuk.. IGEN! känns som att mitt imunförsvar inte längre existerar o att min kropp suger åt sig alla baciller som finns..
Är tjock i halsen o snorig, ingen feber (än) som tur är men ändå jobbigt när de är så varmt och skönt ute.. men när man är sjuk så känns allt mest bara jobbigt!
Tror faktiskt att de är Tobbe som har smittat mig, men hade de inte varit han så hade de varit någon annan..

Har lunchat med syster på krua Thai idag, så himmla gott.. kan varmt rekmendera stället=)
Har även hunnit med ett par timmar i folkets park och brännt sönder min stackars kropp ännu mer.. o jag som mest har suttit i skuggan idag.. märkligt!
Har tom fått soleksem så nu är jag inkletad med aloe vera o hoppas på att de ska lägga sig så att jag kan vara ute imorgon igen=)
Plockade även fram grillen o styrde upp lite krubb här hemma innan de va dags att natta lilleman.. Fixade även till lite jordgubbar o grädde och de är ju inte fy skit;)

Syster och jag har planerat att antingen traska ner till Västra hamnen för frulle eller att bara gå till ngt fik i närheten o fika.. beror lite på hur jag känner mig!
Sen kommer ju Tobbe och min mamma imorgon så på kvällen åker grillen fram igen.. smarrigt!

ska nog gå och bädda ner mig.. och hoppas på att må toppen imorgon när jag vaknar!
Inga bilder idag heller då kamerabatteriet har dött... laddar för fullt inför morgondagen..
go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: