jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Första dagen på nya jobbet

Kategori: Allmänt

Så nu är första dagen på nya jobbet avklarad..
Trodde igår att jag skulle vara hur nervös som helst o inte kunna sova på hela natten.. men så fel jag hade!
var hur coollugn som helst o sov hela natten för att vakan upp pigg o glad imorse=)

Var på jobbet strax innan åtta o har fått gå runt o hälsa på alla idag, sen att jag inte kommer ihåg vad en ända heter är ju en annan sak, men att hålla reda på några hundra pers samt lära sig en ny, stor växel är ingen lek. Inte på en dag i alla fall!
Det verkar vara ett jättebra gäng i receptionen o de känns just nu som att jag kommer att trivas hur bra som helst.
Det är som sagt en hel del att lära men de är de väl på vilket nytt jobb som helst!

De va aningen jobbigt att gå hemifrån imorse, speciellt när Liam stod o kramade om mitt ben.. hade nästan gråten i halsen men så fort jag kom till jobbet så kändes allt jättebra.
Jag kommer att jobba från 07.30 till 16.00 varje dag. Så skönt att sluta lite skapligt o såå skönt att ha ett VANLIGT JOBB!

När jag kom hem stod maten på bordet så en dag som denna kan jag gärna ha varje dag=)

Kommentarer

  • Angelica säger:

    kul att det kändes bra på nya jobbet! lycka till nu!

    2008-11-17 | 21:45:02
  • Carro säger:

    Sâ kul o höra att allt kändes bra och ja, att du äntligen har ett vanligt jobb :) Hoppas allt kommer gâ bra. Det gör det säkert. När ska Liam börja pâ dagis? Kul att ni hittade ett som verkade bra till slut. kramar

    2008-11-18 | 17:38:38
    Bloggadress: http://carolinebartlet.blogg.se/
  • Evelina säger:

    TAck!



    Liamska börja på dagis i februari är de tänkt men vi har inte fått någon plats än så vi får väl se hur de blir..

    kram

    2008-11-18 | 19:15:41

Kommentera inlägget här: