jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Slutar aldrig att förvånas

Kategori: Allmänt

Idag efter att jag hade badat så stod Liam o försökte nå upp till toan för att spola, utan att lyckas speciellt bra.. Efter ett par minuter så hörde jag ett skrik som lät som ett frustration-skrik när saker o ting inte går riktigt som lilleman vill..
O när jag kommer in på toan ser jag till min förvåning att han har lyckats klättra upp o står på toalocket o spolar, hur nöjd som helst..
Så nu blir de till att stänga dörren till shotta hejtit framöver!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Det låter som här ungefär.. Det klättras ÖVERALLT!

    STORA små barn :)

    2008-11-30 | 22:53:27
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    haha.. ja verkligen!

    2008-12-01 | 09:13:11

Kommentera inlägget här: