jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tick Tack..

Kategori: Allmänt

Sitter o väntar på att tiden ska bli 17.10 så jag kan åka o hämta Klara o sen resten utav hiet, ikväll är de sags för garageutförsäljning o jag hoppas verkligen att de har lika mycket som innan!

Det har varit fullt upp hela helgen, i lördags va vi på stan hela dagen o sen va de bara hem o svira om o gå hem till Carin för lite partaj.. de blev ingen uutgång som vi hade planerat men va inte hemma fören strax innan halv tre så sent blev de i alla fall. Fick sovmorgon igår.. tack! o sen va de full rulle hela dagen, Ida, Carin, Sandra o syster va här innan de va dags att åka till husie för ännu en visning, samma typ av lägenhet men mycket fräshare än den förra. Men vi är inte intresserande så de blir till att leta vidare..
Kvällen spenderades i soffan me en godisskål, jag somnade dock ifrån både den o ensam mamma söker, sov dessutom till åtta imorse.. Behövligt kan man säga!

Nu ska jag fixa lite inann de är dags för avgång, skriver säkert mer ikväll, tobbe jobbar så då kan jag sitta här hur mycket jag vill utan att få dåligt samvete!

Om en vecka har jobbat min första arbetsdag på nya jobbet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: