jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

feber-ligan

Kategori: Allmänt

Efter en lång, både bra och dålig helg är jag tillbaka på jobbet..
Kan ju börja med de tråkiga.. Vi har och är sjuka allihopa. Tobbe va riktigt kass i lördags, jag igår och imorse kände Eva (Tobbes) mamma att de va på G..
Jönköpingsgänget, Tobbes bror med familj ställde in sin Malmöresa över helgen för att Minna va sjuk.. Så här i efterhand känns de ganska bra med tanke på vårat tillstånd.
Idag mår jag mycket bättre men känner av huvudvärken långt där bak i huvudet någonstans..
Var ute o powerwalkade i lördags o känner av nån form utav träningsvärk, undra hur otränad man är då lixom..?
i lördags va vi i alla fall på stan en sväng och shoppade loss, jag fönstershoppade mest;) sen blev de lite födelsedagsmiddag o tårta, råkigt bara att födelsedagsbarnet inte mådde så bra!

Igår spenderades dagen mest med att må dålig o vara sjuk, hade frossa o ont i hela kroppen. de va länge sen jag kände mig så matt. Lyckades ändå ta mig till syster i fixa med lite födesedagspresent åt sambon samt bli bjuden på middag med resten utav hiet..

Det positiva med helgen är att min mamma o tobbes mamma o pappa har varit här, alltid lika roligt! de ska dessutom stanna till på torsdag så förhoppningsvis hinner vi alla friskna till o kan umgås lite utan alla sjuk-baciller!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: