jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Galet eller knäckande?

Kategori: Allmänt

Knäckande passar nog bäst in!
Idag är helt plötsligt min förkylning mycket värre.. IGEN!
Jag snorar och snörvlar o så där småfryser hela tiden..
Tyckte imorse att jag va hur frisk som helst så hela familjen knatade iväg till öppna förskolan för sångstund, men Liam va inte specielt intresserad så de slutade me att Tobbe o jag satt o sjöng men hela gänget medans lilleman lekte för sig själv.. Inte likt honom?

Antar att de fanns ännu mer basilusker på förskolan, trodde att jag hade lyckats träffa alla sorter de senaste dagarna..men icke!
Så nu ställer jag mig in på att va sjuk hela helgen (IGEN) så slipper jag bli besviken om de nu blir så.. Kanske borde ta mig en virre, men de är ju så fruktansvärt äckligt!

En sak är i alla fall säkert o de är att de blir sängen tiiidigt ikväll, för jag känner mig helt kraschad!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Virre?

    2008-10-23 | 20:03:01
  • Johanna säger:

    krya på dig vännen!

    2008-10-23 | 20:13:38
    Bloggadress: http://johannabillsbo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Virre är en förkortning på whiskey.. ännu ett tecken på att du dricker alldeles för sällan;)

    säg bara till som sagt.. haha

    2008-10-23 | 21:03:13
  • Gordi säger:

    hahaha...

    jag får väl ta mig en sådan ikväll då, min förkylning har oxå blivit värre...trodde den va borta igår morse men icke, sakta men säkert kom den tillbax o d ännu värre! Usch!

    2008-10-24 | 11:20:28
  • syster säger:

    Men hörrni, Gordi och Evis....om ni är så här sjuka nu, hur ska det då bli när småkillarna har börjat på dagis? Jag får väl passa dem nån kväll så att ni kan dricka er friska :-)

    2008-10-24 | 12:40:29
  • Johanna säger:

    Krya på dig! Jag är nog beredd att hålla med din syster.... på förskolan kryllar det av baciller.... men oftast blir man imun mot de efter ett tag =) Ha en bra helg trots allt! kram Jojo

    2008-10-24 | 13:03:32
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se/
  • Gordi säger:

    Ja du...vågar inte ens tänka på d, haha...

    Men d låter som en bra idé...att dricka oss friska hahhahaaa...

    2008-10-24 | 19:10:35
  • Evelina säger:

    säger bara en sak.. ja är på! att dricka mig frisk alltså, har börjat ikväll kan man säga;)

    2008-10-24 | 22:23:18

Kommentera inlägget här: