jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kalajs 3

Kategori: Allmänt

Hela söndagen va de full rull här hemma, alla nattagäster åkte runt lunch sen va de bara att ladda om inför nästa kalas vid 15.
Kom på att vi hade bjudit ganska så många så jag fick lite panik o undrade om en tårta verkligen skulle räcka.. nja! så jag bakade en till (kan tillägga nu i efterhand att en hade räckt).
Lägger in lite bilder från dagen.. har inte så mycket mer att tillägga mer än att jag är riktigt trött på kalas, speciellt på tårta!!


Presentöppning på födelsedagen.. Liam klappar händerna när vi sjunger för honom=)

                  
 En utav alla böcker han fick=)      Gänget..                            Selma och Liam äter tårta..  


Far och son.. Mina finaste!


Familjen (inte dåligt att få alla tre att titta in i kameran samtidigt=))

           
Nöjd kille..               Liam vid sina nya möbler..

Så nu är de som sagt va slut på allt kalasande för Liams del, men om en månad är de bara att börja om igen för då fyller min kära sambo jämt, hur jämt får ni gissa själva;)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Jag vet, jag e en grym fotograf;)

    2008-10-22 | 20:42:27
  • Gordi säger:

    Men hallåå...du behöver inte avslöja att han blir 40, tror inte Tobbe uppskattar d, hahahhaha

    2008-10-22 | 20:43:02
  • Johanna Roos säger:

    Grattis i efterskott till Liam.... han e riktigt söt din grabb..... men det e ju du oxå så det e ju inte så konstigt! =) Kram Johanna

    2008-10-22 | 21:16:29
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se/
  • Evelina säger:

    ja, han är en riktigt liten godbit=)

    o tack!

    kram

    2008-10-22 | 22:30:45

Kommentera inlägget här: