jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lyckad intervju och en trött lilleman

Kategori: Allmänt

Intervjun idag gick bättre än väntat, känns riktigt skönt så här i efterhand!
Även tjejen som intervjuade mig tackade för en trevlig intervju o sa att det hade gått jättebra och att de jättegärna ville ha in mig på ett jobb ganska så snart.
Tydligen hade de ett jobb i åtanke så nu är de jag och en tjej till som ska till företaget på ännu en intervju, de vill ha två att välja mellan, så hoppas bara att de väljer rätt (mig alltså=)).
De skulle höra av sig så mer vet jag inte just nu..

I eftermiddag/Ikväll har ida varit här och umgåtts, så skönt att bara prata gamla minnen och en massa tjejsnack.. Vi är båda skapligt laddade inför lördag=)

Lilleman är bara för rolig, idag (både i förmiddags och nu ikväll) så har han gått in till sin säng o slår på den för att han är trött och vill lägga sig.. somnar dessutom bums.. så hoppas att de blir en vana=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    D e väl klart att d e du som får jobbet=)

    2008-10-01 | 22:29:51
  • Evelina säger:

    hoppas kan man ju alltid=)

    2008-10-02 | 19:31:56
  • Lisette Melker säger:

    Håller våra tummar för att du får jobbet!!!!Annars kan vi ju fixa med ett besök så lär de säga ja!!!!!....ska bli najs på lördag!!!!kram

    2008-10-02 | 19:57:08

Kommentera inlägget här: