jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Snabb uppdattering..

Kategori: Allmänt

Har haft folk här ikväll så jag har inte haft någon tid till att sitta här vid datorn och nu är jag skittrött så de blir bara ett kort inlägg.
Tobbe har varit ledig idag så vi har haft en riktigt slappardag, Liam höll oss vakna i 2,5 timme inatt så vi har inte haft alltför mycket energi idag heller..
Va i alla fall nere på stan och hittade mig en klänning som jag ska ha på mig imorgon när de blir lite partaj (måste komma ihåg o ladda kamerabatteriet).

Ville mest bara informera alla nyfikan om att jag ska på en andra intervju nu på måndag, så de känns lite spännande men jätteroligt!
De ringde även från Adecco igår så dit ska jag me på en intervju om 1,5 vecka.. Känns kul att de hör av sig, fast de kasnke de gör till alla som lägger in CV..!?!

NU är de sängen som gäller för imorgon vill jag vara utvilad..
Måste bara tala om att vi har spelat massa Astrid Lindgrens-låtar här hemma idag så Liam går omkring och dansar/försöker sjunga och bara är hur nöjd som helst.. så söt;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: