jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

snart så...

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen INGET roligt att blogga om, har inte gjort ngt roligt den här veckan..
Liam är fortfarande sjuk så imorse när han la en stor spya över både han själv o Tobbe så ringde jag sjukhuset igen för att se hur länge de egentligen ska hålla på..
Lilleman får ju inte behålla minsta lilla vattenklunk.. De ville att vi skulle komma in till akuten igen! så de va bara för Tobbe att ringa till jobbet (vilket han precis hade gjort för att tala om att han skulle jobba) o säga att han vi skulle till akuten me lilleman och att han blev sen...
På akuten ville de ha ett kisseprov från Liam men eftersom vi inte har sett honom kissa de senaste dagarna så insåg jag att detta kunde ta tid.. Så efter en piggelin, ett stort glas äpplejuice o 3 timmar senare skickar de hem oss för att komma tillbaka när Liam hade kissat.. Snacka om uttorkad kille!
Gick väl ett par timmar till här hemma innan han lyckades klämma ut ett par droppar.. så de va bara att åka tillbaka till akuten igen för ytterligare ett stort glas äpplejuice, fler provtagningar o massa väntan!
Kisseprovet va ok men man kunde se att lilleman hade aningen näringsbrist så vi ska hålla kolla uner natten o höra av oss imorgon igen..
Shit, är så less på magsjuka, spyor o allt som hör till!
Vill bara se vårat lilla yrväder som sig själv igen, lika sprallig o glad som alltid!

Idag har jag i alla fall tvättat säkert 10 maskiner så nu är de bara storstädningen kvar innan alla basilusker är borta...
Bara hoppas på att lilleman frisknar till nu me..

Imorgon ska jag till manpower för att skriva kontrakt för om 2,5 vecka börjar jag jobba.. PIRRIGT!!

Kommentarer

  • Helene säger:

    Off, stakkars liten! Håper han snart er på bedringens vei! God bedring!

    2008-10-30 | 23:09:09

Kommentera inlägget här: