jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tårta någon?

Kategori: Allmänt

Idag ver det meningen att våran föräldragrupp skulle komma hit på kalas så jag har bakat en tårta... Bara de att alla har ställt in, nu IDAG!
Dåligt!
jag är förbannad och besviken!
Hatar folk som ställer in i sista minuten när jag har fixat och donat! Hårda ord kanske men helst utav allt så hade jag velat mosa den i ansiktet på dem, allihopa!!!!!!!!!!!!!1

r
Så om någon är sugen på tårta, kom gärna förbi...

Jag är ARG!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det förstår jag.. Det hade jag med varit.

    Hur ser veckan ut för er? Vi kommer gärna en dag och äter lite tårta/kram

    2008-10-12 | 13:02:06
    Bloggadress: http://johannabillsbo.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Vi har inget planerat vad jag kan komma på förutom på torsdag, då ska vi till öppna förskolan o fota liam.. du kasnke är intresserad av att fota bella. de är enskilda porträtt som tas av en fotograf.. Limme o Liam ska fotas runt halv elva!

    kram

    2008-10-12 | 13:17:11
  • Johanna säger:

    Hade varit jätte skoj att fota Bella:)

    Vi kanske kan komma in till er imorgon eller tisdag?

    Hör av dig om ni vill ses kram

    2008-10-12 | 15:45:35
    Bloggadress: http://johannabillsbo.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Ja det där med att folk inte behagar komma som det är sagt och sedan hör av sej om det kanske en kvart innan känner jag igen från igår. Fan så sur man blir! Hur svårt ska det vara?!

    Kan vi komma då och då i stället eller då kanske? Som om vi har öppet hus här hemma?!

    Okej om det bara var en som gjorde så men när det är typ 3-4 stycken.. Grrr!

    2008-10-12 | 17:52:33
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Lisette Melker säger:

    Hej på er!!!!!

    Såg ditt sms innan idag,men kunde inte svara för jag hade inga pengar på mobilen. Vi har varit iväg hela dan...kollat på hus och varit ute och busat med Melker!! Vi gärna kommit förbi men dagen har bara rusat iväg...men vi får ta och ses en dag och leka med kidsen snart!!!

    Ja förstår att du är besviken när de inte kom!!dålig stil!!!!

    Jättefin tårta förresten!! Ett riktigt konstverk!!!

    Låter kul med foto...måste man föranmäla sig?är det på familjens hus?tänkte kanske skicka dit Jonas...



    vi hörs snart!!



    hälsa grabbarna!!!!!!!!!



    KRAM

    2008-10-12 | 18:41:43
  • Evelina säger:

    Tårtan är näst intill uppäten, tur att man har lite vänner som ställer upp och hjälper till;)

    Humöret är bra mycket bättre än vad det var innan men jag är fortfarande besviken på folket som ställde in..

    Lissan: fotograferingen är på familjens hus o man måste skriva upp sig om man vill fota kidsen men de är ju öppet varje dag mellan 9-12 så säg till din karl att han går dit, vi är antagligen där varje dag denna vecka..'

    Fika hinner vi alltid med, tänkte vi skulle para ihop våra karlar så att de kan leka sen när jag börjar jobba=)

    kram

    2008-10-12 | 19:22:32
  • Johanna Roos säger:

    Vilka arslen!!! Hälsningar John B ( Johannas john!)

    2008-10-12 | 19:55:30
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se/
  • Gordi säger:

    DÅLIGT! SÅ TASKIGT! Skit på dem...Hade d kommit så hade inte vi fått smaka din goda tårta, du e duktig du! Du menade nog Mille o Liam ska fotas va?? D du skrev till Johanna "Limme o Liam ska fotas" hahahah... Ska tvätta imon 11.30-16 men vi hörs av, kram

    2008-10-12 | 20:14:52
  • Evelina säger:

    Haha.. ja, såklart menade jag liam o mille.. typiskt mig o bara skriva fort som attan o inte kolla om jag har prickat rätt tangenter;)

    2008-10-12 | 20:49:49
  • Carin o Oscar säger:

    hej! en liten fråga...vart har du köpt chokladbokstäverna?? Så fint! Eller har du varit hurtig och gjort de själv??;)

    2008-10-16 | 20:44:09

Kommentera inlägget här: