jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Update..

Kategori: Allmänt

Vi har varit sjuka hela familjen men är på bättringsvägen. Har inte haft någon ork till att blogga!
Men snart så..

Kan passa på att berätta att vi va på bvc igår o Liam fick sin ettårs-spruta trotts förkylningen så nu är de bara 2 kvar innan Thailandresan.. känns bra!
Han väger numera 10.5kg och är 78 cm lång!

Har varit och hälsat på Gordan me familj i deras nya hus idag, de kommer att bli såå fint! fick en tjuvtitt på de nya möblerna idag! Jag vill oxå ha ett hus och nya möbler!!
Annars har vi mest hållt oss inomhus för orak med matlagning, blöjbyta o allt annat som blir 1000 gånger jobbigare när man är sjuk!

Resan till Thailand är betald och det mest är inhandlat så nu är de bara fickpengarna som ska fixas.. på något sätt!!

tråkigt inlägg men jag känner mig ganska så tråkig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hei! Selgeren fra Kirby ringte precis til Daniel, takk for det! Vi er nemlig ferdige med vårt bad om en uke og det er damm i hele leiligheten, Daniel ba de ringe tilbake om noen dager - de får gjerne komme å gjöre rent her :-)

    God bedring på dere!

    2008-10-22 | 19:52:10
  • Evelina säger:

    haha.. skönt att ni blev glada, jag trodde att alla skulle hata oss efter att jag lämnade ut massa nummer;)

    Men rent blir de, de lovar jag=)

    2008-10-22 | 20:02:46

Kommentera inlägget här: