jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

3 sep

Kategori: Allmänt

Båda mina killar ligger o sover, den ena efter mycket protester, den andra helt frivilligt!
Själv sitter jag o funderar på om jag ska koka kaffe eller baka kärleksmuns.. kanske båda?
Tänkte börja baka o fylla upp frysen tills de att Liam fyller år o det ska kalasas..

Mår aningen bättre idag,men har inte fått så många timamrs sömn inatt. För de första så kunde jag inte sova efter att ha sovit för mycket under dagen så jag låg o lyssnade på tobbe o liam som snarkade ikapp. Somnade väl vid två men blev väckt igen vid tre för då va de dags för lillmans nattstyr (vad nu det innebär).. Han höll oss vakna till fem, fick välling och somnade om till åtta..
´
Vi ska ju till småland i helgen, min kusin och hans fru fyller båda 30 så de blir stort partaj på lördag. Vi funderar på att åka redan imorgon, kanns som att vi lika gärna kan vara sjuka i vimmerby som att va de här hemma. Där kan vi ju alla  få hjälp med barnpassning om dagarna om de skulle va så..
De ska bli så roligt att träffas hela släkten och alla kusinerna, blir ju inte så ofta numera när alla har sina egna familjer..
Liam ska va hos sin farmor o farfar på lördag och vi ska sova kvar i Hultsfred där festen är. Det blir första gången för mig att sova ifrån Liam en hel natt, men de är jag inte de minsta bekymrad över=)

Tobbes bror me familj kommer oxå en sväng till Vimmerby så de ska bli supernice att träffa dem o få busa lite me Minna.. men hon längtar nog mest efter Liam´=)
Ska försöka hinna med en sväng till min syster med kids i södra vi och så ska vi gratta Nelly som blir två år om ett par veckor.. annars inget planerat;)

Kommentarer

  • charlotte säger:

    haha låter som att ni kommer ha det lugnt och skönt :)

    2008-09-03 | 19:10:56
  • Evelina säger:

    ja, eller hur;)

    2008-09-03 | 20:45:43
  • Anna säger:

    verkar ju inte som om vi hinner ses i helgen men man kan ju alltid hoppas!!!!!;)

    puss o kram anna

    2008-09-03 | 22:17:13
  • Evelina säger:

    En fika på lördag ska vi nog hinna med=)

    kram

    2008-09-04 | 10:12:39
  • Anna säger:

    det tycker jag låter som en bra ide...

    börjar inte jobba förrän halv två..

    kram

    2008-09-04 | 15:02:56
  • klara säger:

    Friska nu???? Elise har börjat på dagis men är bara där till halv tolv imorgon och på tisdag! Lunch då kanske??? Eller bara promenad och bus?



    Hör av dig när du har tid.

    PUSS

    2008-09-07 | 22:01:22
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: