jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

De händer..

Kategori: Allmänt

Rödvinet är uppkorkat (för ett tag sen) och jag har väl fått i mig en 1/2 flaska och börjar känna mig lite yrshlig..
Känns som att det här kan bli en bra helg=)
Imorgon drar vi till smugehuk för att gå på bröllop och på söndag ska jag vara bakis innan de är dags att fylla 26 på mån.
Fatta att man redan är 26.. känns inte länge sen man fyllde 18 o fick gå (lagligt) på krogen! känns bra ändå att man är lammkött (som Tobbes bror så fint uttryckte de när han frågade hur gammal brorsans bihang va för ett par år sedan;)).
Conny (lillebrorsan) uttryckte istället i veckan "shit, så gammal? när jag sa att jag fyllde 26.. tack för den=)
Känns på något sätt som att man börjar bli vuxen, hur gick de till??

De roliga är ändå att tobbes storebror fyller den 14 sep och både lillebrorsan o jag den 15 sep.. Nelly (guddottern) den 16 sep.. så de verkar vara runt jul DE HÄNDER...........!?!

Kommentarer

  • klarabara säger:

    ja vissa familjer gillar att ligga under julefirandet och andra gillar just junimånad eller är det en slump att elise är född den 16e mars och att lillen är beräknad EXAKT en vecka innan! moahahahah





    kram



    vi MÅSTE ses snart!!!!



    Vad har ni för er på torsdag typ runt lunch??? Kan hämta Elise lite tidigare då eftersom hennes fröknar har planeringsdag på dagis!



    Hoppas hoppas att ni har tid att ses, men VAD är oddsen???



    Puss och ha en trevlig helg! NJUUUUUUUUUUUT!

    2008-09-13 | 10:11:00
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Vi har ingenting på tors så planera in en dag me oss då=)

    kram

    2008-09-13 | 11:51:59
  • Charlotte säger:

    ja vi och vissa andra föräldrar verkar ligga i juletider, haha!

    26 barre är ingen ålder... vi är unga och lyckliga i många år till :)

    2008-09-13 | 15:13:49
  • Carin o Oscar säger:

    ja, det är väl klart att det är runt jul det händer...hur man nu får tiden till det vet jag inte, men pga all julstress så är det väl klart man glömmer p-pillren haha;-)



    grattis än en gång;-)

    kram

    2008-09-14 | 00:41:48
  • Gordi säger:

    Grattis på födelsedagen idag, kram

    2008-09-15 | 10:17:18
  • Caroline säger:

    Hej!

    Grattis pâ din dag! Hoppas den blir precis som du tänkt dig. Jag har ocksâ blogg nu :) läs gärna!

    kramar

    2008-09-15 | 12:01:29
    Bloggadress: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: