jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En riktigt bra dag..

Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktigt bra dag, på alla sätt...
*Förkylningen är mycket bättre, jag känner mig i stort sett frisk!
*La in mitt CV på Manpower idag, plus att jag sökte ett jobb som telefonist/receptionist
*Vi hann med att hämta passen hos polisen i förmiddags (Liam har världens roligaste min o Tobbe ser ut som värsta gangstern).
*Tog även svängen om Cervera och köpte en kartong med porslin så nu har vi åtta av allt.. en kartong kvar, men de får bli efter thailand!
*Eftermiddagen har Liam och jag spenderat tillsammans med Gordan och Mille i folkets park, tog även en liten prommis medans kidsen sov och sen gick vi hem hit för lite lek och bus..
* Telefonen har ringt och de va Manpower som ville ha ut mig på ett jobb (jobbet jag sökte imorse, snabba ryck) så på onsdag ska jag dit på en intervju. Måste bara kolla hur Tobbes jobb ställer sig till att han tar föräldraledigt resten utav året i så fall... men ganska så kort varsel!
*Jag har ringt och skällt på försäkringskassan, som inte har ringt mig idag.. vilket de lovat. Har inte fått pengar den här månaden heller men de kommer på tors, bra! Bara en vecka för sent?!?
*Syster har varit här en sväng och förgyllt min och Liams tillvaro..
*Och så ringde Minna inan hon skulle sova för att prata av sig lite och säga god natt, gulligt!

Imorgon är de dags för ännu ett besök på ett dagis, hoppas på att det är bättre än de förra (skeptisk)
På lördag ska jag ha födelsedagsfest/tjejfest och jag längtar redan=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Tack för fikan o en trevlig dag.

    Samma här...ser fram emot lördag=)

    2008-09-29 | 20:17:50
  • Evelina säger:

    In i dimman=)

    2008-09-29 | 20:27:25
  • syster säger:

    Ni har tur att jag är förkyld...annars skulle jag äga på singstar. Eller...det kommer jag nog göra ändå :-)

    2008-09-30 | 22:04:39

Kommentera inlägget här: