jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kvalitetstid!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där vanlig dag då det inte händer specielt mycket..
Min mamma har åkt hem, känns nästan lite tomt nu när hon har varit här i över en vecka..
Har även varit i parken en sväng med Gordan och Mille... Liam va visst lite tröttare än vad jag trodde o somnade i gungan medans jag gungade honom (ganska så högt). Märkte att huvudet föll framåt men trodde att han busade o helt plötsligt så somnade han=)
Medan kidsen vilade i vagnarna så passade jag och Gordan på att gå o glutta i en barnaffär som ligger nära oss, hittade en ida T-tröja till Liam med hajar på.. att man alltid ska hitta ngt att köpa tillde små, men allt klär väl en skönhet som de säger;)

Har haft tvättid nu i em/kväll o de är alltid lika jobbigt när man kommer på, lite senare ikväll att hela tvättstugan är full med tvätt som ska vikas innan sängen väntar.. Tobbe tycker alltid att de är lite jobbigare men eftersom jag är mörkrädd så får han gå ner efter de sen hjälps vi åt med att vika ihop allt.. teamwork kallas de!

Imorgon blir oxå en lugn dag, vad jag vet än så länge..
Tänkte kolla om de är någon som vill följa med till ngn öppen förskola på förmiddagen... Lisette o Melker kanske??
Tobbe går förmiddag imorgon o tanken är att vi ska ut och äta och gå på bio imorgon kväll.. en födelsemiddag, bara vi två.. kvalitetstid=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Som jag sa innan så kan vi inte imon, hade annars gärna hängt på. En annan dag, kommer då till dig så promenixar vi dit=)

    2008-09-16 | 21:16:00
  • Evelina säger:

    låter bra, va på familjens hus men går gärna till barnens hus imorgon. Lisette sa att de skulle ha utflykt på tis nästa vecka till ngn djurpark. de skulle me o undrade om vi ville hänga på.. fundera på de så hörs vi imorn..

    kram

    2008-09-17 | 11:54:28

Kommentera inlägget här: