jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Trött i kroppen

Kategori: Allmänt

Idag är jag alldeles för trött för att få fram ngt vettigt här på bloggen. Liam har sovit skitdåligt inatt s båda jag och Tobbe är helt slut.. Jag va ju dock inte tvungen till att gå upp klockan fyra spm min kära sambo, emn att bli väckt flera gånger i timmen är knäckande.
Tand 4, 5 och 5 är på G så snart är de 4 uppe och 2 nere!

Har varit ute på babyland en sväng för att försöka fynda en billig sulkyvagn tills vi ska iväg men de gick mindre bra. Vill inte köpa en vagn för 1000 som de sedan kastar sönder i incheckningen, då kan vi lika gärna köpa ngt billigare eller låna om någon har?
Har även varit en sväng hos farbror polisen med mina grabbar idag, inget allvarligt utan vi va tvungna att fixa ett pass till lilleman och den stora mannen me för den delen för hans pass hade gått ut.. Litet projekt att få lilleman att kolla in i kameran bara, han va ju intreesserad av ALLT annat. Lyckades få till en riktigt snygg pose tillslut så både jag och Tobbe gapskrattade.. de blir najs=)

Har även hunnit med att söka lite jobb, samt att lägga in mitt CV på Adecco m.m så nu hoppas vi på jobb!!
Nu blir de lite te i soffan och mys me sambon innan vi deckar av ren utmattning!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Jag vet hur du känner dig. Vi e asförkylda, jag o Milijan. Inte nog att han sover dåligt pga d utan d ser ut som 3 tänder e påväg samtidgt! Är så trött o pajjad.

    2008-09-22 | 20:16:01
  • syster säger:

    Smart att först skriva om hur de tar sönder vagnarna i incheckningen, sen fråga om ni får låna :-)



    PW i parken halvsextiden imorgon kväll?

    2008-09-22 | 20:50:20
  • Evelina säger:

    tänkte på de me när jag skrev, men de är ju faktiskt lite sannig i de;)

    2008-09-22 | 21:05:17
  • Anonym säger:

    Gordan: förstår precis hur du känner dig, pajjad är helt rätt ord!

    vad gör ni imorgon? johanna o bella kommer ev im till malmö en sväng..

    2008-09-22 | 21:06:59
  • Carro säger:

    Mâste bara säga att killen e ju verkligen snabb i utvecklingen. Redan sâ mânga tänder! Jorges lillasyster som e fyllde 1 âr den 2 sept har bara fÂtt 2 och hon gâr inte än, men det e ju klart att barn utvecklas olika fort, men man blir alltid förvânad när det händer sâ tidigt. Han kommer bli ett geni :) kram

    2008-09-23 | 10:44:02
  • Evelina säger:

    Ja, han kan väl inte bli annat med såna föräldrar;)

    2008-09-23 | 16:21:20
  • charlotte säger:

    det där med vagn är så att om vagnen går sönder i incheckning/utcheckning eller under resan så står flygbolaget för det och du får en ny vagn!

    2008-09-24 | 13:36:58
  • Evelina säger:

    Tydligen så är de helt beroende på vilket flygbolag du flyger me.. tyvär!

    2008-09-24 | 19:35:03

Kommentera inlägget här: