jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Jag har bakat kanelbullar nu ikväll men jajg åt lite utav degen så när bullarna väl va klara så kunde ag inte smka dem för jag kände mig som en bille hela jag.. typiskt! Men Tobbe sa att de va goda och de ser apptitliga ut så de ska nog gå ner under allt kalasande framöver=)

Känns som att jag håller på att bli förkyld igen, fattar inte.. Hur ska de då bli när Liam har börjat dagis? blir väl till att vara sängliggandes hela dagarna..
Imorgon ska vi i alla fall till ett dagis i närheten och kolla läget.. Har några stycken inplanerade denna och nästa vecka.. så nu hoppas vi att ngt är så pass bra att jag kan lämna min son där om dagarna  i framtiden..

Annars inte så mycket, har varit på Ica o storhandlat så nu är de fullt i kyl och frys (så fullt att jag inte ens får plats med bullarna som jag bakat). Vi va me lilleman o grannarna i parken en sväng i eftermiddags.. alltid lika poppis=)

Grus är ju aldrig fel...


Ohh.. snygge minen som sonen brukar göra...


Noel och Liam i lekparken

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Haha, Viggo har en liknande min för sej! Så söta så :)

    2008-09-24 | 21:58:45
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Lisette Melker säger:

    Hej på er!

    Hoppas att allt är bra med er!!har ni lust

    att ses en stund imorgon?ta en promenad el fika el nåt?Hoppas ni kan!!!Kan inte skicka sms från min mobil längre...de står som skickade men kommer aldrig fram...fattar ingenting!!!

    kram från oss!!!!

    2008-09-25 | 21:09:52
  • Evelina säger:

    kanske därför jag inte fick ngt från dig i onsdags=)

    vi kan väl ses o gå på öppna förskolan?

    jag har ingen bil så ikeafrulle blir svårt;)

    kram

    2008-09-25 | 21:14:16

Kommentera inlägget här: