jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

lätt som en plätt

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle passa på att blogga lite nu innan Idol börjar, jag är helt fast i de programmet. Specielt nu när alla gör bort sig och verkligen tror att de kan sjunga.. För de finns väl inte ngn som missade coka cola-killen igår? Vi tjöt av skratt här hemma=)
Har sovit riktigt kasst inatt så idag har jag mest gått omring i min egna lilla värld och inte varit speciellt rolig, därför har Liam och jag haft en mamma-son-dag.. fast jag tog med honom till öppna förskolan imorse så att han fick leka av sig och jag kunde pimpla kaffe. Efter de höll ahn på o somna i gungan igen men jag hann o lyfta ur honom o så somnade han i samma sekund som jag satta honom i vagnen.. att de är så sövande o gunga helt plötsligt!?!

Eftermiddagen har vi spenderat ute i de fina vädret. Tobbe kom hem vid lunch så familjen traskade bort till lekparken vid triangeln så att Liam (och jag) fick gunga..


Liiiite skeptisk..


Mamma och son..


Mina killar=)

Har tidigare nämt att Liam har haft lite bekymmer med att ta sig upp från sittande till stående utan att hålla i ngt, det är inte längre ngt problem.. nu ställer han sig upp lätt som en plätt o näst intill springer iväg.. Ikväll har han "sprungit" omkring och sparkat boll.. stora killen!

Tobbe kom precis hem efter att ha varit och spelat fotboll så jag ska fixa iordning lite te och tända en massa ljus..
Sen blir de mys i soffan:)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Fina bilder=)

    Inte nog att våra pojkar har en del kläder som är likadana, d har vi oxå...haha...d stövlarna har jag oxå=)Sen så e d juh foppatofflorna oxå..haha.

    Du har bra smak tjejen=)

    2008-09-17 | 20:35:27
  • Evelina säger:

    tack detsamma;)

    2008-09-17 | 21:39:25
  • Caroline säger:

    Hej vännen!

    Han e verkligen duktig lillkillen. Spelar fotboll o allt redan ;) Det syns pâ kläderna att hösten har kommit till Malmö. Här e det som vanligt med vädret. September e tom den bästa mânaden här sägs det. Sâ vi har det varmt o soligt:) Jag ska ta en titt pâ idols hemsida, man fâr ju inte missa dom roliga auditionsen. Hihi. Kramar

    2008-09-18 | 09:06:00
    Bloggadress: http://carolinebartlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: