jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Äntligen har det hänt...

Kategori: Allmänt

För er som aldrig har smakat Ben & Jerrys så är det verkligen på tiden att prova. Min favorit är absolut Cookie Dough, med bitar av choklad och kakdeg.. det är smaskens de!!
Trodde att det mest positiva med årets GB-glassar var att de faktiskt har tagit in en helt ny Ben & Jerry glass (som jag bara måste smaka)
Ben & Jerry`s Wich

Men det som faktiskt glädjer mig mest är att GB-gubben äntligen har fått sin GB-gumma. När jag såg dem ute häromdagen när jag prommenerade i solen så blev jag bara helt glad av att se två glada gubbar hålla om varandra..
Kalla mig tokigt men jag myser bara jag ser bilden=)



Så söta..

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Har velat testa den flera ggr men typ bara glömt bort det. Har sett att kunderna på jobb köper den. Men saftigt pris för den lilla glassen tycker jag, 25 kr, men värt att testa...d blir säkert en imon=)

    2009-04-06 | 21:59:45
  • Evelina säger:

    Jag tror faktiskt att den är värd varenda krona.. Men jag borde oxå smaka den=)

    2009-04-07 | 07:59:05
  • Gordi säger:

    Smakade glassen idag. Inget vidare måste jag säga! Blev lite besviken, trodde den skulle smaka!!!!

    2009-04-11 | 20:01:50
  • Evelina säger:

    o jag smakade den idag.. blev inte heller särskillt imponerad.. mest besviken!!

    2009-04-12 | 20:08:51

Kommentera inlägget här: