jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nu blir de åka av...

Kategori: Allmänt

Har varit och sett: Män som hatar kvinnor och det var längesen jag såg en film som var så bra! Kan varmt rekomendera den men vissa scener var riktigt hemska så var berädda på en hel del känslor!

Har även passat på att köpa ett träningskort dagen till ära så nu är det bara träningen jag ska komma igång med.. Imorgon blir det inte för då ska vi till Svedala på tivoli med Gordan o Co.. ska bli superkul att ses då det var alldeles för länge sen sist!
På lördag har jag tänkt att vädret ska vara toppen så att mitt bleka skinn kan få sig en omgång färg, sne ser jag fram emor lite grillning kanske o en lugn hemmakväll med familjen...

Eftersom Liam har startat en ny trend, att vakna runt fem på morgonen så måste jag "tänka på refrängen". Har utbildning i Media och produktkunskap hela förmiddagen så det gäller att vara på hugget!

Så god natt mina vänner=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: