jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Redan tisdag..

Kategori: Allmänt

Idag har Liam varit på dagen helt själv en hel dag för första gången,.. När jag lämnade honom imorse så var han först utav alla barnen o när jag hämtade honom så var det bara han kvar.. Jobbar inte folk heltid längre eller ??
Han blev jätteledsen o slet i mig imorse när jag skulle gå, känns hemskt att gå därifrån o veta att han är helt hysteriskt.. men de går ju över fortare än kvickt..
Det hade gått jättebra men tråkigt nu när man bara ser lilleman ett par timmar varje dag.. men de är väl så livet ska vara nu!
Har varit ute på cykeltur nu ikväll, Liam älskar sin sadel så det kommer bli många cykelturer i sommar.. Skönt att kunna röra på sig samtidigt som man kan njuta av friska luften=)

Cyklade till jobbet idag, det gick lika fort som att åka bil men jag kände mjölsyran redan halvvägs, sen traskade jag hela vägen upp till 15:e våningen för möte så när jag sen skulle cykla hem så höll jag på att kollavippa halvvägs hem..
Men jag ska på de imorgon igen=)

Jag har mått lite konstigt idag så nu ska jag be mannen om att fixa lite te sen blir det DH för hela slanten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: