jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

NU är bilen parkerad o cykeln redo...

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle lägga in lite mer bilder från helgen i Jönköping..
I lördags bestämde vi oss för att åka till stadsparken för att grilla med kidsen, en gigantisk stor lekplats med massa roliga saker...


Picknick i de gröna=)


Jag och sonen...


Familjen Emilsson..




Idag har vi varit ute mest hela dagen, man får lixom passa på när vädret är bättre än på väldigt länge..
Liam och jag var påklädda och ute på gården innan klockan hade slagit nio imorse..
Vi ringde även hit syster yster som kom över på en kopp kaffe innan vi bestämde oss för att åka till Lomma för att hälsa på familjen hallengren.
Därefter bräste vi ut till burlöv center för att köpe en cykelsadel åt Liam, vi provade Minnas i helgen o det verkade vara en hit så from imorgon ska jag cykla med Liam till dagis, vidare till jobbet o sen hämta upp lilleman på vägen hem..

Bjöd även över gannarna på lite grillning i eftermiddag så nu är grillen invigd för året.. det var så där gott som man verkligen hade hoppats på så det lär bli fler gånger kan jag lova=)
Den här veckan ska Liam vara på dagis från åtta på morgonen tills jag hämtar honom någon gång efter halv fem.. låånnga dagar för lilleman.. tur att det är en kort vecka!

Nu ska jag lägga ner mig i soffan.. känns helt konstigt att man ska gå o jobba imorgon nu när man har varit ledig i så många dagar.. hade gott kunnat vara hemma en vecka till, speciellt i det fin-fina vädret..

Adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här: