jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bästa datorn!

Kategori: Allmänt

Igår kväll när jag skulle sätta mig i soffan och blogga lite så upptäckte jag att klockan nästan var elva och att jag verkligen borde gå och lägga mig, vilket jag oxå gjorde.. därför inget inlägg!
Jag har haft fullt upp med att framkalla kort nu i nästan 3 dagar, varje kväll har jag laddat upp fler bilder som har fått ladda under natten o sen har jag laddat in fler.. igår morse var jag klar och skulle bara trycka på bekräfta köp, då stängs hela datorn av.. bara sådär???
Så gårdagen spenderade jag med att vara totalt knäckt över det här.. Vilket senare visade sig vara bortkastad tid för när jag satte igång datorn igår kväll så frågade den mig om jag ville avsluta "påbörjad aktivitet"
Jag tryckte såklart ok o vipps så hade jag alla mina 300 kort framför mig och allt jag behövde göra var att trycka på bekräfta=)
Bästa datorn kan man säga!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Vilken bra dator du har :) blev det en mac tillslut?

    2009-08-07 | 12:34:27
  • Evelina säger:

    Nä, tyvärr! Det blev en PC men av det bättre slaget=)

    2009-08-07 | 22:49:27

Kommentera inlägget här: