jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

borta bra med hemma bäst..

Kategori: Allmänt

Nu har vi äntligen landat i soffan efter en mycket lyckad helg, det har som vanligt varit väldigt hektiskt under våran smålandsvisit.. men vi börjar bli vana så vi går in med den inställningen redan innan vi åker. En stor eloge till Liam som klarar resan till Småland galant, inte ett enda gnäll.. tacka vet jag bärbar dvd!!

Bröllopet var jättfint och lyckat på alla sätt och vis. Det blev verkligen fest efter middagen och vid klockan 03.30 tackade vi för oss med då var det fortfarande mycket folk kvar...
Nästan så att jag börjar överväga en vigsel på gammal hederligt sätt än våran tidigare plan på att sticka utomlands.. Men man vet aldrig!!
Jag är alldeles för trött för att lägga upp en massa bilder men ni får ett smakprov på mig och min sambo från i lördags.



Ingen är gladare än Liam över att vara hemma, det bara lyser om honom så fort man kommer innanför dörrren och sen ska han leka med alla sin leksaker,helst samtidigt.. Sötis!!
Imorgon blir det jobb igen, chefen ringde innan idag och sa att jag ska på utbildning mellan kl 10-14 imorgon..
Därefter ska vi på husvisning. Det huset som jag kärade ner mig i och som jag bara skulle ha!
Första visningen var igår och sist jag kollade (typ en timme sedan) så var budet på 2 650 000 svenska riksdaler. Hur kan det gå upp över 300 000 på bara en kväll??
Måste gå in igen bara för det o se vad budet ligger på nu.

Adios!!

Kommentarer

  • Lisette säger:

    2009-08-18 | 13:45:59
    Bloggadress: http://www.lisette.devote.se
  • Lisette säger:

    Hej=)

    Vore jättekul om du la ut en bild bara på Madde o Tobbe. Har inte fått sett dom än, vore kul o sen sin kusin=) Hehe.

    Hoppas allt är bra annars=)

    Kramar

    2009-08-18 | 13:47:30
    Bloggadress: http://www.lisette.devote.se

Kommentera inlägget här: