jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tosselilla Sommarland

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats på Tosselilla Sommaland med en annan familjfrån våran föräldragrupp.. hur trevligt och kul som helst!
Vi var på tosselilla en gång förra sommaren och jag blev positivt överraskad, och efter idag så gillar jag det ännu mer. Kanske för att Liam har blivit äldre och ktan nyttja attraktionerna till skillnad från förra¨året då han inte ens kunde gå själv.
De roliga med med tosselilla är att det finns någo för alla, jag som blir som ett litet barn när det finns hinderbanor, studsmattor, vattenland och en massa annat roligt.
Det bästa är att det inte är några köer till ngt och när man väl har passerat entrén så är allt (förutom mat, glass osv) gratis... Smålänning som man är så gillar man när saker inte kostar något;)

Vi har åkt ber-och-dalbanor, bilar, båtar, tåg, grillat, tittat (och klappat) på djuren och gjort en massa annat  roligt..
Det var en trött men överlycklig lilleman som deckade i sin säng för ett par minuter sedan.

Det blev en hel del fotande men jag är alldeles för trött för att lägga upp dem nu så det får bli en dag då jag har lite mer ork i kroppen..

Kommentarer

  • Maria säger:

    Lite bilder vill man allt se!



    Jag vill aven se massor med bilder fran brollopet du var pa forra helgen!

    2009-08-22 | 21:01:40

Kommentera inlägget här: