jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lyxhelg, shopping & lussefirande..

Kategori: Allmänt

Helgen i Götet var precis så där underbar som man bara hade hoppats på att den skulle bli. Alla som har barn borde verkligen unna sig något sådant ett par gånger per år... så härligt att bara få skämma bort sig själv ibland, det är lyx.
Vi har verkligen shoppat loss och gjort av med alldeles för mycket pengar, men istället för att köpa julklappar åt varandra så köpte vi nu istället saker som vi verkligen ville ha till oss själva.
Jag fick bla ett par efterlängtade stövlar och en ny plånbok.
Jag som annars brukar ha världens problem med att hitta stövlar, som för det första går att få igen över mina gigantiska vader, hittade ett par som satt som ett schmäck=)
Det blev en del annat oxå och jag är verkligen supernöjd med alla mina inköp. Jag har ju dessutom fått (läs köpt) en systemkamera den här månaden så jag måste, ha varit riktigt snäll i år;)

I lördags kväll var vi ute och åt tapas på en restaurang som hette Manâna som måste vara någon utav den bästa tapasrestaurangen jag avrit på. Allt var verkligen supergott.
Innan vi tog tåget hem på söndagen så hanns det med ännu mer shopping.. Me like!!

Tillbaka i verkligheten så har jag äntligen tagit tag i att lägga in lite bilder från den nya kameran, bidrar med några utav dem här på bloggen. Jag ahr fortfaande inte läst manualen så jag ahr en hel del kvar att ta tag i när det gäller lärandet av kameran... men men, tids nog ska jag nog ta tag i det oxå!!


Liam som tomte, i dagens luciatåg=)


Min glading..


En svettig liten kille..


Liam & Noel (mini-oasis) bakar lussebullar..


Mina fina..

 
Liam.. som har fått syn på kakor eller något annat sött & gott!!


En glad skit=)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: