jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

I letandets tider..

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hemma från jobbet. Har haft feber hela natten och när jag vaknade imorse så gjorde de jätteont i öronen o halsen.. Fattar inte hur man kan vara sjuk två ggr på 2 veckor!!!!
Nu ska jag i alla fall bliu frisk på riktigt innan jag går tillbaka och jobbar, skaöverlägga lite under kvällen om hur de blir imorgon men de känns som att jag borde stanna hemma, sammtidigt har jag ju massor att göra på jobbet.. får väl bli lite övertid på fredag i såna fall..
Passade på att sova lite när lillman nappade förut, bara de att min nap varade i 2,5 timme.. behövligt kan man säga!!
Inatt har Liam varit vaken hur mycket som helst så idag har vi pratat med vårdcentralen så NÄSTA torsdag fanns de en tid! Så de blir ännu en sömnlös vecka att vänta!!
Känns som att Liam borde vara hur trött som helst för han sover ju inte heller, men på dagarna märker vi ingenting, utan han är lika glad o sprallig som vanligt.. märkligt de här!

JUst nu i denna stund så är mina kärlekar ute på en prommenix, tyckte att de behövde komma ut o få lite frisk luft. Jag hade gärna me följt med om jag hade orkat. De skulle köpa med sig glass så de ser jag fram emot efter maten=)

Va o kollade på ett radhus igår, de va jättefint på nästan alla sätt men de blir en alldeles för dyr månadskostnad eftersom hyran är relativt hög sen ska de uppvärming, sopor, el m.m på de.. plus lånet så de går bort!
Vi har bokat tid för ännu en visning på sön sen har vi hittat ett radhus till som vi oxå ska gå o titta på.. så snart kanske de är våran tur att få något eget!!

Nu ska jag börja med maten!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: