jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

omorganisation igen, pust!!

Kategori: Allmänt

Liam sover och tobbe är iväg och spelar badminton så då passar jag på att sätta mig vid datorn o blogga lite utan att få dåligt samvete!
Mamma har varit här nu sen i söndags så då har jag passat på att umgås lite med henne om kvällarna så jag har helt enkelt skitit fullständigt i att blogga!
På jobbet har vi haft utbildning i två dagar, väldigt lärorikt och intressant, det som är mest intressant är att det ska omorganiseras på tidningen o jag kommer att bli drabbad, som vanligt känns det som!
Hur mycket vet jag inte ännnu, vi ska ha möte nästa vecka på tors så då hoppas jag på att få veta mer, hoppas på att denna omorganisation leder till något positivt för omväxlings skull!
Så husletandet får vänta o vi kollar istället efter en större hyreslägenhet, skittråkigt!!

Vi ska även på föräldramöte nästa tors, Liam börjar ju nsart dagis och eftersom det är ett nyöppnat dagis så ska de ha lite mer information så då hoppas jag att vi får reda på när vi ska börja "dagisträna" Liam.

Igår såg jag fram emot helgen som kommer just för att vi inta hade något planerat.. men helt plötsligt har vi hur mycket som helst, det börjar redan imorgon då vi är bortbjudna på middag.. fredagen blir lugn sen är de full rulle på lördag igen då tobbe ska agera flyttgubbe sen ska vi träffa de blivande föräldrarna från Åkarp för lite melodifestival o massa godis!!
Tror att Tobbe ska jobba på söndag o sen är de helt plötsligt måndag igen..¨
Fattar verkligen inte vart veckorna tar vägen!

Eftersom alla tidningar o tv-program handlar o Vickans o Dannes förlovning så har jag redan hunnit tröttna på allt som har med deras förlovning o bröllop att göra.. fattar inte hur de kan vara så intressant.. fattar inte ens varför vi har en kungafamilj i sverige, de kostar ju bara en massa pengar!!
Tack för mig, hej!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du måste va världens roligaste som kallar dom för "Vickan och Danne" hahaaaa... har du fortfarande kungens födelsedag i almanackan eller??? du ä wätt kunglig av da

    2009-02-25 | 21:07:30
  • Evelina säger:

    kanske borde ha skrivit kronprinsessan och hennes blivande prins Daniel.. mohaha..!

    nä, har lagt ner kungens födelsedagsfirande.. han firar ju inte min lixom!!

    2009-02-25 | 21:16:16
  • klara säger:

    Håller alla tummarna för dig nu! Nu får det vara NOG med omorganisationer!



    Värker lite i nedre mage och i rygg! HOPPAS att det är på G! Nu har jag faktiskt varit gravid EN dag mer än med Elise!!!!!



    PUSS min vän, hoppas det kommer en sms till dig snart från förlossningen!

    2009-02-27 | 09:24:21
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Evelina säger:

    jag håller tummarna för att det är på G Klara!! lycka till o hör av er när den lille har "ploppat" ut=)

    kram

    2009-02-27 | 11:48:52

Kommentera inlägget här: