jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

snabb update...

Kategori: Allmänt

Idag är de vitt i Malmö, eller vitt kanske är att ta i men de har i alal fall snöat lite så man får lite vinterkänsla.. härligt!
Så jag klädde på både mig och Liam kläder för en hel arme och begav oss till parken för att leka i "snön".. bara de att Liam knappt kan gå när han har fått på sig hela outfitten så han står mest bara still och tittar på alla andra barn..
Träffade en familj från föräldragruppen så de va trevligt med lite sällskap.. Tobbe jobbar o de Liam säger förstår man ju inte så mycket utav!!

Nu knoppar lillman, helt utslagen.. jag skulle behöva göra detsamma.. känns som att jag går omkring i en dvala o vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur förutom att sova mig ur den..
Vi va ju på kalajs igårkväll och Liam höll igång fram tills de att vi åkte hem runt elva, inte ett tecken på trötthet men så fort vi satte oss i bilen så slocknade han på mindre än en minut.. söt!

I eftermiddag ska vi på husvisning, de ska bli jättekul! Min första villavisning...
Vi är så sugna på att skaffa oss något eget.. så fort som möjligt!!

Jag har gått och blivit förkyld igen, med resten utav familjen.. så vi nyser o snörvlar omvartannat hela tiden!!
Nu ska jag lägga ner mig i soffan o se om jag vila ögonen lite!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hur var huset?????

    Nått intressant att buda på????

    2009-02-01 | 19:31:20
  • Evelina säger:

    Nja...väl där så kom de fram att de va rötskador o fukt i hela huset..så de blir inget bud!

    Men utehuset va fint så de hade passat dig=)

    kram



    2009-02-02 | 08:12:31

Kommentera inlägget här: