jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

tis morgon

Kategori: Allmänt

Har haft lite fullt upp nu i några dagar så jag tänkte att jag skulle hinna slänga in några rader här nu innan jag ska iväg på kurs.
Har ju varit i Småland över helgen o där var de så pass mycket snö så Liam fick prova på pulkåkning för första gången, de t var en riktig favorit.. lägger in lite bilder en annan dag.
Tobbes båda bröder med familjer hittade oxå till Vimmerby över helgen så det har varit fullt hus och fullt ös non stop sen i torsdags kväll.
Challe och jag hade planerat in en lugn fredagskväll på bryggan med ett glas vin o lite tjejsnack men det blev en flarra vin hemma hos Challe o ytterligare en hemma hos Heavy så efter de var man ju ganska så toppad o mer sprit blev de... kommer bilder på de med en annan dag..!

Min mamma följde med oss ner så hon passar Liam idag när både tobbe och jag jobbar!
Mer hinner jga inte skriva just nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: