jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

?!?!

Kategori: Allmänt

Satte mig här i hopp om att orka blogga men så va visst inte fallet..
Jag har kännt mig helt lustig hela dagen idag, ont i magen, illamående, snurrig i bollen och så en trötthet som heter duga på de! Tobbe har jobbat så jag har varit hemma med lilleman o har knappt orkat röra mig från en punkt till en annan.. funderade ett tag på att gå ut men de snurrade alldeles för mycket för att jag skulle ta mig an de.
Tog mig ändå i kragen framåt eftermiddagen o gick med lilleman till parken men de blev inte långvarigt, istället så tog jag med mig min andra hälft och åkte för att storhandla.. Efter de va jag helt slut o villa bara bädda ner mig i sängen o sova mig igenom hela veckan som kommer.. men de va bara att ställa sig o laga mat, försöka få i sig ett par tuggor, diska o sen ta en dusch.. Nu är jag trättare än tröttast och har bestämt mig för att stanna hemma från jobbet imorgon o bli frisk på riktigt! För så som jag har mått idag är inget jag vill uppleva igen, jag har hellre en massa feber!!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan o där ska jag ligga hela kvällen sen får vi se om jag orkar ta mig upp för att gå in till sovrummet..
Passar även på att gratta syster yster som fyller år idag.. GRATTIS!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Heej=)Gud vad konstigt..precis som du beskriver att du mått har jag oxå mått idag!!Så jäkla konstig känsla. Yr, trött, illamående, ont i magen o orkeslös...!!!Håller tummarna för att vi båda blir friska snart=) Krya på sig!!!Kramar!!

    2009-01-25 | 19:38:37
  • Evelina säger:

    Vem är det som mår som mig;)?

    2009-01-25 | 20:16:38
  • Gordi säger:

    Krya på dig eller så kankse du e gravid igen ;) hihihi...

    2009-01-25 | 20:19:56
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • syster säger:

    Precis...ni är ju gravida. ;-)



    Tack för gratulationerna!

    2009-01-25 | 20:41:42
  • Brafan säger:

    Det var Brafan som mår som dig Evy!!!

    2009-01-25 | 21:28:23
  • Evelina säger:

    kul att se att du är inna på min blogg Brafan!

    krya på dig o ha de toppen=)

    2009-01-25 | 22:06:11
  • Klara säger:

    säger detsamma...gravida kanske????



    En julebebis alltså, ni fick till det innan thailand...not bad ! hahaha



    nej men seriöst- vila upp dig annars bara segar man efter!



    Grattis till syster din med :)



    KRAM

    2009-01-25 | 22:08:14
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Kan med all säkerhet säga att de inte är någon bebis som spökar;)

    2009-01-26 | 09:42:55

Kommentera inlägget här: