jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Thailandet-Patong

Kategori: Allmänt

En utav alla dagar bar det av till Patong för lite shopping.. En riktigt bra shoppingstad men jag är så himla glad för att vi inte bodde där. Alldeles för mycket folk, stress o svenskar.. Åker man på semester så vill i alla fall jag ha lugn o ro.. speciellt sen man fick barn..


Shopping i Patong, roligast av allt är prutningen=)


O ännu mera shopping..


Vilket kan vara ganska så utmattande, Liam passar på att ta en tupplur..


Jag och Tobbe på strandprommenaden i Patong


Som ni ser på bilden så flaggar de tom svenskt på stranden o den Thailändska personalen hade blå-gula fotbollströjor
Med trycket "ZLATAN" på, lite fööör mycket!


Fin bild på lilleman=)

Jag skojar inte när jajg säger att jag inte ens har kommit till hälften utav alla bilder.. men fler kommer i ett annat inlägg..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: