jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Thailandet del II

Kategori: Allmänt


Mamma och Liam



Familjen Danielsson/Jonsson


Syster under ett bastparasoll på beachen;)

   
O så är det ju jag o alla mina bilder på en massa blommor.. men visst är de fina=)?


Liam åker beach-båten!


Jag och Liam bakar en massa sandkakor..


Stranden..


Liam i tuppkam..


Liam myser i sin badring!


Prinsen..


Full action på beachen..

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Såååååååååååå härligt! Vad söt han är lille Stig-H :)

    2009-01-13 | 09:04:27
  • Carro säger:

    Gud sâ härligt det ser ut. Jätte fina foton. Jag kan tänka mig att ni hade det bra där :)

    Hoppas det gick bra pâ det nya jobbet igâr. Kramar

    2009-01-13 | 09:21:35
  • Evelina säger:

    jag ska försöka att hinna lägga in lite fler kort ikväll men när man lägger sig vid åtta så blir de inte så mycket tid över till sånt=)

    tänkte att jag skulle skriva lite om jobbet nån dag med..



    2009-01-13 | 16:26:28
  • Anonym säger:

    men ursäkta har du ens läst mitt mess idag???

    HA!!!

    2009-01-13 | 19:12:02

Kommentera inlägget här: