jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Phi Phi öarna

Kategori: Allmänt

Under ett dygn passar Tobbe och jag på att åka på lite "egensemester" i Thailand. Jag som aldrig tidigare har varit på Phi Phi öarna lyckades "övertala" min kära sambo att det var dit vi skulle.. så nedan kommer lite bilder från trippen!


lite sightseeing från båten.. vackert??


små grottor i bergen.. där det faktiskt bor människor..!


Ett gäng longtail-båtar längs stranden..


En skylt som används flitigt vid alla stränder..


Alltid nice med en lunch på beachen=)


Självklart stöter man på en hultsfredsbo i "lilla" Thailand.. ingen annan än Robert Kvarnfjärd!

  
Så här bodde vi..              O så här bor thailändarna..


Me..! tråkigt lågvatten i bakgrunden...not!


Livet flyter på ganska så bra måste jag säga...=)


jag på båten tillbaka till Phuket..

Det var alla bilder jag orkade ladda upp idag.. Känner mig lite frusen o snorig så nu ska jag bädda ner mig i soffan o glo på semester-svenskar eller vad de nu heter, min andra hälft är på bio..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: