jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Utmanad av Jennifer

Kategori: Allmänt

jag har blivit utmanad utav Jennifer så here it is..

4 av mina favoritprogram på TV:

1. Desperate Housewives
2. Prison Break
3. Sex and the city
4. Idol (i brist på annat)

4 saker jag gjorde igår:
1. Shoppade
2. Mys me familjen
3. Åt middag med vänner
4. Drack vin.. Mumma!

4 saker jag längtar till:
1. En hel natts sömn!
2. Sommaren och semester!
3. Att Vimmerbykompisarna kommer och hälsar på snart!
4. Att helgerna blir längre, typ jobba mån-tors o sen tre dagars ledighet på de.. varje vecka!

4 favoritrestauranger:
1. La roche
2. St Markus vinkällare
3. Elysé/Gränden
4. Krua Thai

4 saker på min önskelista:
1. Lite miljoner (behåller jennifers svar)
2. Att åka på minst 3 utlandssemestrar varje år.
3. Ett fortsatt lyckligt liv
4. Att alla jag känner ska vara friska och glada (även detta ett bra svar som jag behåller)

4 personer som jag utmanar:
1. Gordi
2. Klara
3. Johanna
4. Challe

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Haha känner mej träffad där på nummer 4 :)

    Vi kommer snart. I promise!

    2009-01-19 | 08:48:03
  • Johanna säger:

    Johanna... e det jag?

    2009-01-19 | 13:04:39
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Det kan vara alla Johanna som jag känner=)

    2009-01-19 | 14:17:17

Kommentera inlägget här: