jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Filmkväll hos Danielsson/Jonsson

Kategori: Allmänt

Här har det grillats ikväll och vädret är så pass bra att vi har kunnat sitta ute och äta.. känns som att det var ett tag sedan det hände!
Liams pool stå ute på gården så jag fräshade till den lite och fyllde på med nytt vatten, det var tydligen poppis för han hoppade i med kläderna på o sen badade han i nån halvtimme tills de att maten var klar...
Jag som hade längtat efter ett glas rosé upptäckte tll min stora förskräckelse att vi inte hade ngt så istället fick det bli en kall öl innan maten o sen delade jag och sambon på en flarra rödtjut till maten.. inte helt fel det heller=)
Lilleman har precis somnat så nu väntar en filmkväll med en massa lösgodis...

Tobbe jobbar imorgon så Liam o jag ska spendera dagen med mammagänget i folkets park, men innan det så ska vi in till grannarna och äta pannkakefrukost, lyxigt att bli bortbjuden på frulle=)

De ringde från Liams dagis idag, de har fått en vattenläcka och tvingas hålla stängt nästa vecka.. meningen är att alla barn ska vara på et annat dagis, själv tycker jag att det känns sådär bra så vi ska försöka pussla så att Liam kan vara hemma ännu en vecka...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: