jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

schleten...

Kategori: Allmänt

När jag tänker tillbaka på sommarfesten i fredags så känns det som att kvällen var relativt lugn och att alkoholen slank ner i lagom rast takt.. men med tanke på hur trött jag har varit hela helgen så måste det ha varit aningen hårdare, eller så pallar man helt enkelt inte trycket..
Jag får skylla på att jag är ute alldeles för sällan men när jag väl gör de så gör jag det med råge;)

När Liam väckte mig i lördags morse kl 08.14 så kände jag mig fortfarande full, passade på att vila när han sov lunch och till min stora förtjusning sov han/vi i hela 3 timmar innan det var dags att gå upp o inse att man hade sovit bort hela dagen..

Upptäckte tidigare idag att jag måste ha varit kvällens papparazi med tanke på hur mycket kort som finns på våran kamera, kan oxå vara så att jag har lånat ut den och att det är någon annan som har tagit korten åt mig..
Bildbevis kommer, men inte ikväll!!

Nu väntar sängen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: