jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

TW-premiär.

Kategori: Allmänt

Har kännt mig lite halvkrasslig hela dagen, skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk tills på onsdag när vi ska till the lodge med jobbet.. vill inte!!

Jag har samlat vuxenpoäng ikväll genom att gå på mitt första tupperwere-party! Tycker dock att det är lite dyrt för plastbunkar men en salladsskål blev det allt!

Liam har ett nytt favoritställe, i fönstret i vardagsrummet där han kan stå och spana ut över gatan..


En annan favorit är bankbrädan, han hamrar som en riktig snickare.. undra vem han har fått det ifrån??


Jag är inne i en blogg-torka så bilderna får tala för sig...

Ska hälla i mig lite C-vitamin nu o hoppas på att halsonten är som bortblåst när jag vaknar imorgon.. wish me luck!


Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Men whaaaat.. har du bytt gardiner???

    2009-06-16 | 08:23:17
  • Evelina säger:

    haha.. jepp, det hände för ett par månader sedan.. dags att komma o hälsa på;)

    Kram

    2009-06-16 | 15:50:32
  • syster säger:

    Tja, moster är ganska bra på att hamra... :-)

    2009-06-17 | 22:23:33

Kommentera inlägget här: